Číslo smlouvy objednatele: …xxxxxxxxxxxxxxxxx Číslo smlouvy Poskytovatele: xxxxxxxxxxxxxxxxxx SERVISNÍ SMLOUVA uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s ust. § 1746 odst. 2 a následujícími ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, (dále jen „Občanský zákoník“) I. Smluvní strany 1. Objednatel: Povodí Moravy, s.p. Sídlo: Dřevařská 11, 602 00 Brno Zapsán: v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, v oddílu A, vložce 13565 Zastoupen: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx IČ: 708 90 013 DIČ: CZ70890013 Bankovní spojení: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxxxx Zástupce ve věcech technických (kontaktní osoba): xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (dále jen „Objednatel“) 2. Poskytovatel: BSP Group a.s. Sídlo: U nákladového nádraží 10, 130 00 Praha Zapsán: v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, v oddílu B, vložce 5362 Jednající/Zastoupený: xxxxxxxxxxxxxxxx IČ: 25667661 DIČ: CZ25667661 Bankovní spojení: xxxxxxxxxxxxxxxxx Číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Zástupce ve věcech technických: xxxxxxxxxxxxxxxxx (dále jen „Poskytovatel“) Objednatel a Poskytovatel společně dále také jako „Smluvní strany“ uzavřeli v souladu s § 1746 odst. 2 a násl. Občanského zákoníku tuto servisní smlouvu. (dále jen „Smlouva“). II. Úvodní ustanovení 1. Smlouva je uzavřena na základě výsledků zadávacího řízení (dále jen „Řízení veřejné zakázky“) veřejné zakázky s názvem „DMS a elektronická spisová služba“, ev. č. veřejné zakázky ve Věstníku veřejných zakázek: 514482 (dále jen „Veřejná zakázka“). Jednotlivá ustanovení Smlouvy tak budou vykládána v souladu se zadávacími podmínkami Veřejné zakázky. 2. Smlouva navazuje na smlouvu o dílo uzavřenou mezi Objednatelem a Poskytovatelem jako zhotovitelem na základě výsledků Řízení veřejné zakázky (dále jen „Smlouva o dílo“). Je-li ve Smlouvě pojednáváno o díle, je tím míněno dílo dle Smlouvy o dílo (dále jen „Dílo“). III. Předmět Smlouvy 1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat na svůj náklad a nebezpečí řádně a včas dále specifikované servisní služby a Objednatel se zavazuje zaplatit za řádně a včasně poskytnuté servisní služby sjednanou cenu a příslušnou DPH, je-li Poskytovatel povinen dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoDPH“) hradit DPH. 2. Servisní služby budou prováděny v následujících kategoriích: 2.1. Maintenance; 2.2. Technická podpora a vývoj; 2.3. Řešení incidentů. Specifikace jednotlivých kategorií a rozsah jednotlivých Servisních služeb v nich poskytovaných jsou uvedeny v příloze č. 1 Smlouvy. 3. Servisními službami v kategorii řešení incidentů je i odstraňování záručních vad ve smyslu Smlouvy o dílo. 4. Poskytovatel je povinen poskytovat Servisní služby dle Smlouvy tak, aby dostupnost softwarového systému (dále jen „IS“), jenž je předmětem Díla, byla alespoň 98 % v každém kalendářním měsíci po celou dobu účinnosti Smlouvy. Výpočet skutečně dosažené dostupnosti se řídí metodikou dle kapitoly 7 přílohy č. 1 Smlouvy. IV. Poskytování Servisních služeb 1. Servisní služby mohou být prováděny vzdálenou správou nebo přímo příjezdem pracovníka Poskytovatele na místo plnění. 2. V rámci poskytování Servisních služeb v kategorii řešení incidentů je Poskytovatel povinen řešit incidenty týkající se Díla (dále jen „Incidenty“) a v kategorii technická podpora je Poskytovatel povinen realizovat požadavky Objednatele týkající se Díla (dále jen „Požadavky“ nebo „REQ“) za podmínek sjednaných Smlouvou a její přílohou č. 1. 3. Poskytovatel je povinen po celou dobu účinnosti Smlouvy v případě poruchy IS provádět obnovu provozu IS včetně načtení dat ze zálohy potřebných pro řádný chod IS. 4. Poskytovatel je povinen udržovat servisní pohotovost v režimu 5 x12 tak, že Poskytovatel bude disponovat potřebným množstvím pracovníků s odpovídající kvalifikací tak, aby byl schopný garantovat časové lhůty stanovené v příloze č. 1 Smlouvy. 5. Poskytovatel je povinen při poskytování Servisních služeb dodržovat reakční dobu (dále jen „Reakční doba“ nebo „Reakce“) a dobu vyřešení Incidentu nebo Požadavku (dále jen „Doba vyřešení“). Specifikace Reakční doby a Doby vyřešení je uvedena v příloze č. 1 Smlouvy. 6. Kategorizace Incidentů, Reakční doby na jednotlivé kategorie Incidentů a Doby vyřešení jednotlivých kategorií Incidentů a Reakční doby a Doby vyřešení Požadavků jsou uvedeny v příloze č. 1 Smlouvy a jsou pro Poskytovatele závazné. 7. Objednatel nahlásí Incident nebo Požadavek Poskytovateli prostřednictvím informačního systému Poskytovatele, který je pro Objednatele přístupný non-stop (dále jen „Service desk“). Service desk je dostupný na webových stránkách na adrese: http://helpdesk.bsp.cz. Objednatel stanoví kategorii Incidentu a úroveň požadovaných Servisních služeb dle přílohy č. 1 Smlouvy. Ve výjimečných případech mohou být Incidenty nahlašovány telefonicky (tzv. hotline - dostupnost v režimu 5 x12) na tel. čísle xxxxxxxxxx (pevná linka HD) nebo xxxxxxxxxxxxxxxxx(mobilní linka), musí však být dodatečně potvrzeny emailem na adresu xxxxxxxxxx@bsp.cz. 8. Poskytovatel má právo si na základě nahlášení Incidentu nebo Požadavku vyžádat po Objednateli bližší specifikaci Incidentu nebo Požadavku. Tato činnost je již považována za zahájení činnosti Poskytovatele ve smyslu přílohy č. 1 Smlouvy. 9. Po ukončení činnosti na vyřešení Incidentu nebo realizaci předmětného Požadavku Objednatele uvede Poskytovatel stav předmětného Incidentu nebo Požadavku v Service desk do stavu „Vyřešeno“ (či do stavu obdobného významu) a uvědomí o tom e-mailem Objednatele. Pokud se Objednatel ve lhůtě 24hod. od doručení emailu Objednateli k předmětnému Incidentu či Požadavku nevyjádří nebo pokud v této lhůtě vyjádří e-mailem souhlas s  vyřešením Incidentu či Požadavku, má se za to, že vyřešení Incidentu nebo realizaci Požadavku Objednatel odsouhlasil a Poskytovateli vzniká nárok na uvedení Incidentu či Požadavku v Service desk do stavu „Uzavřeno“ (či do stavu obdobného významu). V případě, že Objednatel informuje e-mailem Poskytovatele ve výše uvedené lhůtě 24hod, že s vyřešením Incidentu nebo Požadavku nesouhlasí, je Poskytovatel povinen pokračovat v řešení Požadavku nebo Incidentu v jeho původní kategorii a je povinen dodržet Dobu vyřešení dle přílohy č. 1 Smlouvy. Do Doby vyřešení dle přílohy č. 1 Smlouvy není počítána doba od okamžiku doručení e-mailu Objednateli o vyřešení Incidentu či Požadavku do okamžiku doručení e-mailu obsahujícího informaci o souhlasu či nesouhlasu Objednatele s vyřešením Incidentu nebo Požadavku Poskytovateli nebo do okamžiku marného uplynutí výše uvedené lhůty 24hod. V. Cena Servisních služeb 1. Objednatel se zavazuje zaplatit Poskytovateli za poskytování Servisních služeb dle Smlouvy smluvní cenu. Cena plnění je tvořena následujícími částmi: Cena v Kč bez DPH za jeden měsíc Cena v Kč bez DPH za 3 roky, tj. za 36 měsíců Paušální cena za poskytování Servisních služeb v kategorii Maintenance Kč Kč Paušální cena za poskytování Servisních služeb v kategorii Řešení Incidentů Kč Kč Cena v Kč bez DPH za jednu hodinu Předpokládaná cena v Kč bez DPH za 3 roky, tj. za 36 měsíců, tj. za 720 hodin Cena za poskytování Servisních služeb v kategorii Technická podpora a vývoj Kč Kč 2. Cena Servisních služeb v kategorii Maintenance zahrnuje veškeré náklady, jež mohou Poskytovateli v souvislosti s poskytováním této kategorie Servisních služeb vzniknout, zejm. cestovní výdaje a náklady na softwarové a hardwarové vybavení. Za poskytování služeb v kategorii Maintenance tak Poskytovatel kromě shora uvedené ceny nemá nárok na žádné další finanční plnění. 3. Cena Servisních služeb v kategorii Technická podpora a vývoj zahrnuje: 3.1. veškeré náklady, jež mohou Poskytovateli v souvislosti s poskytováním této kategorie služeb vzniknout, zejm. cestovní výdaje a náklady na softwarové, popř. hardwarové vybavení; 3.2. cenu dodaného software a licencí nutných pro vyřešení jednotlivých Požadavků. Licence musí odpovídat podmínkám stanoveným ve Smlouvě o dílo. Za poskytování služeb v kategorii Technická podpora a vývoj kromě shora uvedené jednotkové ceny nemá Poskytovatel nárok na žádné další finanční plnění. Nejvyšší přípustné čerpání služeb v kategorii Technická podpora a vývoj po dobu účinnosti Smlouvy činí 720 hodin. Objednatel není povinen čerpat služby v kategorii Technická podpora a vývoj. 4. Cena Servisních služeb v kategorii Řešení Incidentů zahrnuje veškeré náklady, jež mohou Poskytovateli v souvislosti s poskytováním této kategorie služeb vzniknout, zejm. cestovní výdaje a náklady na softwarové a hardwarové vybavení; 5. K ceně plnění bude připočtena DPH v příslušné výši dle platných právních předpisů účinných v okamžiku poskytování Servisních služeb. VI. Fakturace a platební podmínky 1. Cenu za poskytování Servisních služeb se Objednatel zavazuje platit vždy na základě faktury (dále jen „Faktura“) vystavené Poskytovatelem vždy po uplynutí kalendářního měsíce. Fakturou bude vyúčtována: 1.1. cena za poskytování Servisních služeb v kategoriích Maintenance a Řešení Incidentů dle počtu měsíců, v nichž v kalendářním čtvrtletí trvaly závazky ze Smlouvy, není-li dále stanoveno jinak; 1.2. cena za poskytování Servisních služeb v kategorii Technická podpora a vývoj dle času skutečně a účelně stráveného Poskytovatelem při poskytování této kategorie Servisních služeb; 2. O poskytování Servisních služeb v jednotlivých kalendářních měsících je Poskytovatel povinen Objednateli zasílat výkazy k potvrzení. Přílohou každé Faktury musí být Objednatelem odsouhlasené a potvrzené měsíční výkazy poskytnutých Servisních služeb pokrývající účtované kalendářní čtvrtletí. 3. Cena za poskytování Servisních služeb je splatná do 30 kalendářních dnů od doručení Faktury Objednateli. 4. Stanoví-li Faktura splatnost delší, než je stanovena v předchozím odstavci, je Objednatel oprávněn uhradit cenu za poskytování Servisních služeb a případnou DPH ve lhůtě splatnosti určené ve Faktuře. 5. Faktura vystavená Poskytovatelem musí splňovat náležitosti daňového dokladu dle § 29 ZoDPH, v případě, že Poskytovatel není plátcem DPH, musí Faktura splňovat náležitosti účetního dokladu dle § 11 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Faktura vystavená Poskytovatelem musí vždy splňovat náležitosti stanovené § 435 Občanského zákoníku. 6. Nebude-li Faktura obsahovat některou povinnou nebo dohodnutou náležitost vč. dohodnutých příloh nebo nedílných součástí, nebo bude-li chybně stanovena cena, DPH nebo jiná náležitost Faktury, je Objednatel oprávněn tuto Fakturu vrátit Poskytovateli k provedení opravy s vyznačením důvodu vrácení. Poskytovatel provede opravu vystavením nové Faktury. 7. Je-li Poskytovatel povinen dle ZoDPH uhradit v souvislosti s poskytováním plnění dle Smlouvy DPH, je Objednatel povinen Poskytovateli takovou DPH uhradit vedle Ceny Díla. Poskytovatel odpovídá za to, že sazba DPH bude ve vztahu ke všem plněním poskytovaným na základě Smlouvy stanovena v souladu s právními předpisy platnými a účinnými k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění. 8. Bude-li Faktura obsahovat číslo bankovního účtu určeného k úhradě ceny Servisních služeb a případné DPH, které není správcem daně ve smyslu ZoDPH zveřejněno jako číslo bankovního účtu, které je Poskytovatelem používáno pro ekonomickou činnost, je Objednatel oprávněn uhradit cenu Servisních služeb, na něž byla vystavena Faktura, a případnou DPH na bankovní účet zveřejněný správcem daně ve smyslu ZoDPH jako bankovní účet, který je Poskytovatelem používán pro ekonomickou činnost. 9. Pokud se po dobu účinnosti Smlouvy Poskytovatel stane nespolehlivým plátcem ve smyslu ustanovení ZoDPH, Smluvní strany se dohodly, že Objednatel uhradí DPH za zdanitelné plnění přímo příslušnému správci daně. Objednatelem takto provedená úhrada je považována za uhrazení příslušné části ceny Servisních služeb rovnající se výši DPH fakturované Poskytovatelem. VII. Ostatní podmínky plnění předmětu Smlouvy 1. Poskytovatel se zavazuje, že Objednateli předloží při podpisu Smlouvy, a dále bez zbytečného odkladu kdykoli na výzvu Objednatele po dobu trvání závazku ze Smlouvy, pojistnou smlouvu, jejímž předmětem bude pojištění odpovědnosti Poskytovatele za škodu a nemajetkovou újmu způsobenou při provádění Díla třetí osobě s limitem pojistného plněním ve výši minimálně ceny Díla dle Smlouvy o dílo na jednu pojistnou událost. Poskytovatel se v této souvislosti zavazuje udržovat pojištění alespoň v uvedené výši v platnosti po celou dobu poskytování Servisních služeb dle Smlouvy. 2. Poskytovatel je povinen při poskytování Servisních služeb postupovat v souladu s platnými právními předpisy ČR a EU. 3. Poskytovatel je oprávněn zajistit provádění části Servisních služeb subdodavateli. Poskytovatel je povinen na žádost Objednatele sdělit identifikační údaje subdodavatelů dle předchozí věty. 4. Poskytovatel je povinen provádět Servisní služby subdodavatelem, pokud jím ve své nabídce podané v zadávacím řízení veřejné zakázky prokazoval splnění kvalifikačních předpokladů. Pokud ze závažných objektivních důvodů nebude Poskytovatel schopen zajistit, aby se takový subdodavatel podílel na poskytování Servisních služeb, je Poskytovatel oprávněn takového subdodavatele nahradit jiným subdodavatelem pouze na základě předchozího písemného souhlasu Objednatele. Subdodavatel nahrazující původního subdodavatele musí prostřednictvím Poskytovatele prokázat stejnou či vyšší kvalifikaci jako původní nahrazovaný subdodavatel. Objednatel nesmí změnu subdodavatele se stejnou či vyšší kvalifikací jako původní nahrazovaný subdodavatel odmítnout, nejsou-li k tomu dány závažné důvody. 5. Poskytovatel se, ve smyslu § 147a odstavce 1 písm. c) Zákona o veřejných zakázkách, zavazuje předat Objednateli seznam subdodavatelů, ve kterém uvede ty subdodavatele, jimž za plnění subdodávky uhradil více než 10% z části celkové ceny Veřejné zakázky uhrazené Objednatelem Poskytovateli na základě Smlouvy a Smlouvy o dílo, pokud takovou povinnost nesplnil již na základě Smlouvy o dílo. Tuto povinnost se Poskytovatel zavazuje plnit v souladu s ustanovením § 147a odstavce 5 Zákona o veřejných zakázkách. 6. Poskytovatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech a informacích, které mu byly v souvislosti se Smlouvou nebo jejím plněním jakkoliv zpřístupněny, předány či sděleny, nebo o nichž se jakkoliv dozvěděl, vyjma těch, které jsou v okamžiku, kdy se s nimi Poskytovatel seznámil, prokazatelně veřejně přístupné nebo těch, které se bez zavinění Poskytovatele veřejně přístupnými stanou. Poskytovatel nesmí takové skutečnosti a informace použít v rozporu s jejich účelem, nesmí je použít ve prospěch svůj nebo třetích osob a nesmí je použít ani v neprospěch Objednatele. Povinnosti dle tohoto odstavce je Poskytovatel povinen zachovávat i po zániku závazků ze Smlouvy, vyjma případů, kdy se takové skutečnosti a informace stanou prokazatelně veřejně přístupné bez zavinění Poskytovatele. Povinnosti dle tohoto odstavce se nevztahují na případy, kdy je Poskytovatel povinen zveřejnit takové skutečnosti nebo informace na základě povinnosti uložené mu právním předpisem nebo rozhodnutím orgánu veřejné moci. 7. Poskytovatel je povinen při poskytování Servisních služeb respektovat a dodržovat příkazy Objednatele. V případě nevhodných příkazů Objednatele je Poskytovatel povinen na nevhodnost těchto příkazů Objednatele písemně upozornit, v opačném případě nese Poskytovatel zejména odpovědnost za škodu a nemajetkovou újmu, která v důsledku nevhodných příkazů Objednateli nebo třetím osobám vznikla. 8. Objednatel je povinen spolupracovat s Poskytovatelem a poskytovat mu veškerou nutnou součinnost potřebnou pro řádné poskytování Servisních služeb podle Smlouvy. Objednatel je povinen informovat Poskytovatele o veškerých skutečnostech, které jsou nebo mohou být důležité pro poskytování Servisních služeb dle Smlouvy. 9. Pokud Objednatel neposkytne nutnou součinnost dle předchozího odstavce, má Poskytovatel právo požadovat od Objednatele posunutí stanovených termínů o dobu, po kterou nemohl Poskytovatel poskytovat Servisní služby dle Smlouvy z důvodu neposkytnutí součinnosti. Objednatel je povinen takovému požadavku vyhovět. 10. Objednatel je povinen poskytnout Poskytovateli součinnost k zajištění vzdáleného přístupu Poskytovateli k serverům IS výhradně pro účely poskytování Servisních služeb podle Smlouvy. 11. Smluvní strany spolu budou komunikovat způsobem stanoveným v příloze č. 1 Smlouvy. 12. Písemné oznámení o změnách výše uvedených kontaktních údajů Poskytovatele nebo webové adresy Service desk předá Poskytovatel Objednateli alespoň pět dní před očekávanou změnou. 13. Poskytovatel odpovídá za kvalitu, všeobecnou a odbornou správnost poskytovaných Servisních služeb. Poskytovatel je povinen při poskytování Servisních služeb dle Smlouvy postupovat s odbornou péčí podle svých nejlepších znalostí a schopností, přičemž při své činnosti je povinen chránit zájmy a dobré jméno Objednatele. VIII. Trvání a ukončení Smlouvy 1. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. 2. Objednatel je oprávněn (kromě případů uvedených v § 2001 Občanského zákoníku) od Smlouvy písemně odstoupit: 2.1. byl-li pravomocně zjištěn úpadek Poskytovatele a rozhodnuto o způsobu řešení úpadku konkursem, nebo byl-li insolvenční návrh pravomocně zamítnut pro nedostatek majetku Poskytovatele; 2.2. jestliže Poskytovatel nevyřeší Incident Objednatele, který brání Objednateli v řádném užívání Díla, a to ani v Objednatelem dodatečně stanovené lhůtě poté, co na tento Incident Poskytovatele již upozornil; 2.3. jestliže Poskytovatel poruší svoji povinnost předložit pojistnou smlouvu dle odstavce 1 článku XII. Smlouvy. 3. Odstoupení od Smlouvy se mimo jiné nedotýká ujednání o odpovědnosti Poskytovatele a o sankcích, které zavazují Smluvní strany i po odstoupení od Smlouvy. 4. Jestliže Objednatel nebo Poskytovatel odstoupí od Smlouvy o dílo nebo dojde jinak k zániku závazku ze Smlouvy o dílo, aniž by bylo provedeno Dílo, závazek ze Smlouvy zaniká v den účinnosti odstoupení od Smlouvy o dílo nebo zániku závazku ze Smlouvy o dílo. 5. Smluvní strany nejsou oprávněny závazek ze Smlouvy během doby trvání účinnosti Smlouvy vypovědět. IX. Odpovědnost Poskytovatele a sankce 1. Poruší-li Poskytovatel v souvislosti se Smlouvou jakoukoli svoji povinnost, nahradí Objednateli škodu a nemajetkovou újmu z toho vzniklou. Povinnosti k náhradě se Poskytovatel zprostí, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Překážka vzniklá z osobních poměrů Poskytovatele nebo vzniklá až v době, kdy byl Poskytovatel s plněním povinnosti v prodlení, ani překážka, kterou byl Poskytovatel povinen překonat, jej však povinnosti k náhradě nezprostí. 2. Dostane-li se Objednatel do prodlení s placením úhrady za Servisní služby poskytované dle Smlouvy, je povinen zaplatit Poskytovateli zákonný úrok z prodlení ve výši dle právních předpisů. 3. Jestliže dostupnost IS klesne pod hodnotu dle odstavce 5 článku III. Smlouvy, je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši: 3.1. xxxxxxxxxx Kč za každý kalendářní měsíc, ve kterém dostupnost IS nedosáhne hodnoty dle odstavce 5 článku III. Smlouvy, ale dosáhne hodnoty alespoň 97,5 %; 3.2. xxxxxxxx Kč za každý kalendářní měsíc, ve kterém dostupnost IS nedosáhne hodnoty 97,5 %, ale dosáhne hodnoty alespoň 96,5 %; 3.3. xxxxxxxx Kč za každý kalendářní měsíc, ve kterém dostupnost IS nedosáhne hodnoty 96,5 %, ale dosáhne hodnoty alespoň 95 %; 3.4. xxxxxx Kč za každý kalendářní měsíc, ve kterém dostupnost IS nedosáhne hodnoty 95 %, ale dosáhne hodnoty alespoň 93 %; 3.5. xxxxx Kč za každý kalendářní měsíc, ve kterém dostupnost IS nedosáhne hodnoty 93 %. 4. Dostane-li se Poskytovatel do prodlení s Reakční dobou na Incident kategorie A nebo B dle přílohy č. 1 Smlouvy, je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši xxxxx Kč za každou započatou hodinu prodlení. 5. Dostane-li se Poskytovatel do prodlení s Reakční dobou na Incident kategorie C dle přílohy č. 1 Smlouvy, je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši xxxxx Kč za každý započatý den prodlení. 6. Poruší-li Poskytovatel povinnost v Době vyřešení dle přílohy č. 1 Smlouvy vyřešit Incident kategorie B nebo C dle přílohy č. 1 Smlouvy, je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši xxxxx Kč za každý započatý den prodlení. 7. Poruší-li Poskytovatel povinnost v Době vyřešení dle přílohy č. 1 Smlouvy vyřešit Incident kategorie A dle přílohy č. 1 Smlouvy, je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši xxxxx Kč za každou započatou hodinu prodlení. 8. Dostane-li se Poskytovatel do prodlení s Reakční dobou na Požadavek při poskytování Servisních služeb kategorie technická podpora a vývoj dle přílohy č. 1 Smlouvy, je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši xxxx Kč za každou započatou hodinu prodlení. 9. Poruší-li Poskytovatel povinnost v Době vyřešení dle přílohy č. 1 Smlouvy vyřešit Požadavek při poskytování Servisních služeb kategorie technická podpora a vývoj dle přílohy č. 1 Smlouvy, je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši xxxx Kč za každý započatý den prodlení. Smluvní pokutu dle tohoto odstavce je Poskytovatel povinen platit pouze v případě, že byl Požadavek Objednatele technologicky proveditelný. 10. Poruší-li Poskytovatel povinnost předložit pojistnou smlouvu na výzvu Objednatele dle odstavce 1 článku VII. Smlouvy, je povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši xxxxxx Kč za každé jednotlivé porušení této povinnosti. 11. Ustanovením o smluvních pokutách není dotčeno právo Objednatele na náhradu škody či nemajetkové újmy. Smluvní strany se výslovně dohodly, že Objednatel je vedle smluvních pokut oprávněn požadovat po Poskytovateli též v plném rozsahu náhradu škody a nemajetkové újmy způsobené porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta. X. Závěrečná ujednání 1. Poskytovatel není oprávněn postoupit nebo zastavit pohledávku za Objednatelem vyplývající ze Smlouvy nebo vzniklou v souvislosti se Smlouvou bez předchozího písemného souhlasu Objednatele. Poskytovatel není oprávněn svou pohledávku za Objednatelem vyplývající ze Smlouvy nebo vzniklou v souvislosti se Smlouvou nebo pohledávku na zaplacení smluvní pokuty vzniklé na základě Smlouvy použít k jednostrannému započtení na pohledávku Objednatele za Poskytovatelem. 2. Objednatel je oprávněn provést jednostranné započtení jakékoliv své splatné i nesplatné pohledávky za Poskytovatelem vyplývající ze Smlouvy nebo vzniklé v souvislosti se Smlouvou (zejm. smluvní pokutu) na splatné i nesplatné pohledávky Poskytovatele za Objednatelem. 3. Poskytovatel na sebe bere nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku. 4. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Objednatele Poskytovatel výslovně prohlašuje, že je s touto skutečností obeznámen a souhlasí se zveřejněním Smlouvy v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných platných právních předpisů, zejména zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a ustanovení § 147a zákona o veřejných zakázkách. 5. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a může být měněna pouze písemnými dodatky ke Smlouvě podepsanými Objednatelem a Poskytovatelem. 6. Tato Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po dvou vyhotoveních. 7. Poskytovatel prohlašuje, že se před uzavřením Smlouvy nedopustil v souvislosti s Řízením veřejné zakázky sám nebo prostřednictvím jiné osoby žádného jednání, jež by odporovalo zákonu nebo dobrým mravům nebo by zákon obcházelo, zejména že nenabízel žádné výhody osobám podílejícím se na zadání Veřejné zakázky, a že se zejména ve vztahu k ostatním uchazečům nedopustil žádného jednání narušujícího hospodářskou soutěž. V Brně dne: V Praze dne : Za objednatele: Za Poskytovatele: ...................................................... ...................................................... Povodí Moravy, s.p. BSP Group a.s. xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx generální ředitel místopředseda představenstva Příloha č. 1 Servisní smlouvy – Specifikace Servisních služeb 12 Strana 1 (celkem 8)